HÅLL ER UNDAN !


SE, vad det står på vårdguiden.se!

|
|
|
|
V

symtom vid magsjuka
När du blir magsjuk blir du plötsligt illamående och får magont.

Precis som jag tänkte beskriva det. Va hemma hos syrran idag på morgonen. Bozz verkade trivas med Clyde, Frasse & Nero iaf. Tur det! Han har nu många lekkamrater. Iaf så åt vi skit god mat syster hade gjort sen va vi tvungen att åka hem då älsk skulle träna och HELT PLÖTSLIGT så fick jag skit ont i magen och blev illamående till tusen typ. Jag var ju barnvakt åt Teo i torsdag och då va han magsjuk. Plus att Tobbe & Wille hade spytt natten som va tror jag. Och vet många som har magsjuka nu då det går runt runt men jag vill inte. Är jätteorolig.... Ligger iaf i sängen nu och väntar på att älsk ska komma hem och ta hand om mig. Tror jag ska ta en varmdusch sen också , buhu !
Min bäbis ligger iaf helt utslagen efter denna morgon hon syster med alla dessa hundar som va på honom :) Men det är bra för honom att lära sig så han inte blir rädd för andra hundar senare. Han ska bli van :) Men problemet för honom just nu är att han inte äter mat. Han kan äta kattmaten, kassler, julskinka eller syster & Tobbes hundmat men inte våran. Det är konstig då han har ätit den maten hos han uppfödare men inte här.... Förstår om vi skulle bytt mat men nee det är samma... Äter han inte idag då har han inte ätit på hela 2 dagar och jag vill inte ge honom våran mat. då han ska enbart äta sin och få våran mat vid träning tex så nejnej! Inte bra alls.. vad ska jag göra?

nee måste krypa under täcket igen, tjing!
tänkte bara berätta hur synd det är om mig så ni vet liksom..




Kommentarer
Postat av: N

men usch. tacka fan för att jag bara blev förkyld då!

2010-12-06 @ 17:33:28
Postat av: Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING!

Anmäl dig till dagens blogg vet ja :D Gillar du inte såna här kommentarer ber jag om ursäkt, då är det bara att ignorera.

2010-12-07 @ 17:56:59
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0