GOTT NYTT ÅR & ÄR TRÖTT PÅ ERAT SKIT SNACK

Sitter här på jobbet och det är ko lugnt, peppa peppa!

Vela bara säga gott nytt år på er allihopa och hoppas att ni haft ett bra år 2010!
Ta de lungt ikväll också.

Sen måste jag bara få säga en gång för alla att varken jag och Niclas är nå jävla tofflar. Vet inte om ni skämtar eller om ni faktiskt är uppriktigt allvarliga. Han gör det HAN VILL . Ingen idé att någon ens försöker hålla på som ni gör och säga att han är en toffel då han verkligen inte är det. Han vill inte festa så är det bara, vissa växer upp fortare och tar tag i sitt liv och gör nå nyttigt av det. Menar inte att festa är nå dåligt eller nå omoget men kom inte och säg att han är en toffel för att han inte vill för att han känner att han inte får nått ut nått av att dricka och sedan ligga bakis hela nästa dag. Det är väl upp till honom så ge er. Det börjar bli jävligt irriterande.
Han sitter då inte hemma med mig dagarna in och dagarna ut som ni verkar tro. Han jobbar åker och tränar sen kommer han hem tar det lungt och sover , vad mer tycker ni att han ska göra ? Sen på helgerna gör han det han känner för, åker skoter som nu på vintern eller bara tar det lungt efter en hel veckas jobb. Måste man festa, är det allt livet handlar om ? Så kom aldrig mer och säj att han är hemma för att jag säger så eller för att ni tror att han inte kan vara utan mig för det är bara ren skit snack och det vet ni. Han vill bara inte helt enkelt, vad är det som är så svårt att förstå ?

ajja, ursäkt för att jag blir arg men konstigt då. Niclas bryr sig inte med jag blir irriterad. Han säger att jag inte ska bry mig men ni vet hur jag är, haha. Ajja ska gå och jobba nu.
Puss och Kram :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

precis!!

2010-12-31 @ 23:41:06
Postat av: N

BRA IDA.

OCH NICLAS :D

2011-01-01 @ 02:06:23
Postat av: G

Så jävla töntigt av dom som håller på! Dom är bara avundsjuka på er och dom inser väl inte att det är dom som är felet så dom måste skylla på andra!

2011-01-01 @ 03:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0