GODMORGON MINA VÄNNER



Dör jag innan jag hinner gifta mig ska jag ha denna på min begravning annars på mitt bröllop, tror ja :D
så fruktansvärt jävla fin!

  
Titta på mina älsklingar! My precious.
( tryck för större bild )


Har nyss varit ute med Bozz. Vaknade 7 av att N hade sovit över och var stressad och pratade i mobilen så mkt så jag blev alldeles pigg. Somnade fan 22 igår, wooow !!!!! Har inte hänt på 2 veckor.

Förresten Annica. Om Harry biter på sladdar och allt sånt så har jag värsta bra tipset.
Eller fick det av Tobbe egentligen men here we go. Ättika ! Stryk det på alla sladdar eller det du inte vill att han ska bita på. Funkar SKIT bra. Visst det luktar inte så gott men de funkar och det är det värt.


Va vore jag utan dina andetag, N?


Kommentarer
Postat av: annica

ooh bra tips! Fast han biter inte på sladdar längre enda som var roligt var min gamla datasladd men nu när den är trasig så är det lugnt, kanske borde tvätta alla våra underkläder i ättika istället så han låter bli dem x) vi måste ha hundträff snaart! :D

2010-12-20 @ 08:55:00
URL: http://yamaica.blogg.se/
Postat av: ida

åh va skönt för dig !! min lilla kille biter sönder min LADDARE till mobilen, ljudkabeln till datan och tvkabeln !!! blir tokig men nu har jag haft de på alla salddar han brukar bita på och när han gick dit så knös han och sprnag lätt iväg haha. Jaa de måste vi :D <3

2010-12-20 @ 09:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0