GÄSP MEN ÄNDÅ INTE

Har skit tråkigt men tiden har flygit förbi ! Shit.

Har iaf haft kalas här idag, super roligt och jättefins presenter :D
bakade också så har massor av SKIT GODA havrebollar kvar. Komma förbi på kaffe kanske och en havreboll ?

iaf så har syrran lagt in alla bilder från hennes mobil till datan ( som var min gamla mobil ) så kollade på massa "gamla" bilder , shit va roligt :D




Vilken hårfärg passar jag bäst i ?
Blont eller Brunt ?


Ja den här bilden va väl tråkig tänker ni nu. Men.
Tittar JAG på den kommer det upp samma fina minnen. Det är hemma hos Jaanis. Jag bodde där förut och då hade vi alltid så jävla roligt och vi hitta alltid på galna saker. Och alltid goa hemmakvällar, som denna . Fast denna är speciell. Samma kväll som detta kort knäpptes så hade vi mysfredag tillsammans med Niclas & Klas som vi inte var tsm med då <3






Bästa dagen/kvällen/natten ever <3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Niclas & Klas på väg till båten tillsammans med mig & Jaana <3
så rolig kryssning :D
Miss u Kläääjjs <3


Bästa midsommaren <3 otroligt glad att vi fira den ihop <3 !!!!!


Super mysig sommrig utekväll <3
Vill ha sommaren och alla dessa utekvällar och uteserveringar !!



Kommentarer
Postat av: v2

OJ sjukt svårt!! du är lika snygg i båda :D

2010-12-16 @ 17:59:27
Postat av: Emma

du passar grymt bra i båda, men du hade fin blond färg förr :)

2010-12-17 @ 21:16:47
URL: http://emmamagdalenasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0