FÖR DET ÄR FREDAGSMYS

För precis en vecka sen åkte jag och hämtade min bäbis Bozz <3  Jag är så fruktansvärt glad att jag har honom hos mig, han förgyller mina dagar och man blir bara så lycklig av att titta på hans extremt perfekta ansikte och speciellt när man ser hans lilla svans som går som en turbo fram och tillbaka ! åh min älskling!

Iaf så ska jag snart iväg till mamma och skriva ut en massa papper som ska gå till a-kassan! skynda skynda, annars drar dom in mina pengar. Sen när det är klart ska jag till systemet tror jag, kanske köpa någon flaska rött tills ikväll och överraska älsklingen :) han äääälskar ju rött vin och speciellt när jag lagar en gorme middag som jag tänkte göra ikväll. En riktig finmiddag med kött, potatis, sallad och någon sås. Det är så extremt mysigt att ta ett glas vin tillsammans med älsklingen medans man står och lagar mat tillsammans och hjälps åt, vi skrattar, pratar och tokar oss alltid i köket också. Blir perfa en sån här mysfredag med Idol final och allt :D  För ikväll blir det bara jag, stora älskling och lilla älskling. Kanske den perfekta fredagen man kan tänkas få tillsammans med min underbara pojkvän och våran lilla bäbis valp som är så extremt go ! :)

nee måste göra mig lite i ordning nu, tjing :D



Kommentarer
Postat av: J

den där såsen vet vi ju vart den kommer ifrån. äckelunge :D haha skulle itne förvåna mig om den kommer upp i köket också ! :D

2010-12-10 @ 14:21:40
Postat av: ida

öhh nu fattar jag ingenting faktiskt :P vilken sås ? :P och vadå upp i köket ? du vet ju att jag är liiiiiiiite trögfattad!

2010-12-10 @ 15:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0