FAN FAN FAN !!

Fan vad dålig jag är !!!!!! Mår sjukt illa, har jätteont i magen eller i hela kroppen för den delen, fryser,svettas,fryser,svettas, skakar och känns som jag ska svimma !!!! Fick gå hem ifrån jobbet för jag mådde så piss. fan också, ja som skulle jobba imorgon !!!! Har iaf proppat i mig alvedon och ska käka massor av Cvitaminer. Jag kanske har världens bästa pojkvän förresten. han tar hand om mig , han är så gullig mot mig och frågar vad jag vill ha om han ska göra nått och nyss gick han till ica för att jag vela ha apelsiner, so fucking cute !!!!!!! fan skulle jag göra utan min Niclas?

aah nu vet ni  det så tyck lite synd om mig... hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0