DAG 3; MINA FÖRÄLDRAR

Min mamma heter som sagt Rose och är 50 år, min pappa heter Mats-Ola men för oss heter han bara Ola då ingen säger Mats-Ola. Han är 54 år. Dom har varit tillsammans väldigt väldigt länge. Jag får gissa då jag inte är säker men kanske sen mamma var 15 år ? Dom fick ju deras första barn när mamma bara var 17 år. Dom har iaf hållt ihop sen dess och jag HOPPAS och TROR att dom kommer vara tillsammans hela livet då jag inte skulle kunna leva med att dom bodde på olika håll, usch.

Dom är iallafall världens bästa föräldrar. Världens roligaste kan många tycka då dom flesta förknippar mina föräldrar med föräldrarna från den där tvserien Svensson Svensson. Dom små gnabbar och diskuterar väldigt mycket om mycket konstiga saker, hemskt underhållande dom flesta gångerna =)

Dom har alltid ställt upp för mig och mina kompisar men mycket skjussande fram och tillbaka och hämtning hit och dit. Dom har ställt upp på det mest ofcourse.  Dom är helt enkelt dom bästa som finns och jag älskar dom över allt annat <3 Skulle inte klarar mig utan dom. Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta om dom ? Det ända ni behöver veta är att det finns inga bättre föräldrar.


Min fina mamma <3


Min söta pappa <3

Kommentarer
Postat av: N

HAHAHA vilken jävla min jag gör då :P

2010-12-19 @ 23:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0