DAG 2; MIN FÖRSTA KÄRLEK

Det var sommaren 2003 och jag var 13 år.
Jag och min kompis Katrin började vara mycket i hennes stuga som ligger i Hedesunda och vi träffade många killar som vi till sist blev vän med. En av dom hette Joel. Han körde en blå vit yamaha DT och Katrin skulle ha honom. Jag var väl inte direkt så intresserad så just då av killar men det gick en tid och helt plötsligt så vände det, jag skulle ha den där Joel. Jag vet inte varför men jag tror det var för jag vill ha en bekräftelse att jag var snyggare än Katrin och att jag kunde få vem jag vela typ. Katrin tog inte illa upp då dom inte ens hann prata med varan och hon hittade snabbt en annan kille från hedesunda så inge mer med det. Man var blyg och tönt på den tiden så jag bad Katrin fråga om han vela bli tillsammans med mig och han svarade Ja. Öhm, vi pratade inte så mycket och vi bytte aldrig mobilnr. Sommaren börja glida mot sitt slut och jag vela verkligen ha honom så jag och en annan kompis som heter Jessica va hemma hos henne och bestämde oss för att försöka få tag i han på nått sätt så jag kom på den briljanta iden att börja slå nr 0291 som är riktnr till Hedesunda och sen slog vi 5 olika siffor efter det så vi kom alltid hem till någon om bodde i Hedesunda och frågade om han eller hon som svarade kände någon Joel Larsson. Vi fick många nej men tillslut kom vi till någon som kände honom och han berättade Joel hem nr och då ringde Jessica dit och Joel svara och vi bestämde träff och vi började träffas regelbundet.

Till slut efter 1-2 månader kunde vi inte vara ifrån varandra. Vi gick på samma skola så varje rast vi hade samtidigt så var vi med varandra, vi kopierade varandras schema så vi inte skulle kunna missa en minut ifrån varan, vi sket i precis alla andra för det var bara vi som gällde då och HELA skolan visste vilka vi var, även kallad ; kärleks paret på solängen. Tillochmed lärarna tyckte det var så gulligt att vi var så kära och dom frågade alltid vad den ena var när vi inte var med varandra. Jag fick ju inte sova där i början för mamma så jag åkte ut fredag eftermiddag med hedesundabussen till hedesunda efter skolan, åkte hem freda natt, åkte tillbaka lördag morgon, åkte hem lördag natt och åkte dit söndag morgon och åkte hem söndag kväll. och så var det varje helg i typ 1 år. Så sammanlagt fick mamma betala 155 kr VARJE helg bara för att jag skulle ut till hedesunda. Så fort jag kom hem ifrån Joel så ringde jag honom på engång och vi pratade då hela natten tills jag skulle hoppa på bussen till honom igen typ. Vi pratade jämt i telefon även om vi hade varit med varandra hela dagen och mamma fick verkligen damp på mig! Det var många som frågade mamma eller pappa varför det jämt var upptaget när man ringde till oss och det var ju bara för att vi prata så vi fick verkligen smyga med de annars skulle min mamma eller hans pappa Benny döda oss typ.

Båda hade aldrig varit tillsammans med någon innan så det var ju första kärleken för båda och det var precis som på film. Jag och Joel kunde inte slita oss ifrån varandra, vi växte ihop tillslut och alla gnällde på det. Vi miste typ alla våra kompisar men vilket vi sket i då för vi var så fruktansvärt kär.a Vi höll på såhär i 2 år tiden vilket jag tycker är jättelänge för att vara första kärleken och för att man var så pass ung. Vi var ju bästa vänner. Vi åkte fyrhjuling och lekte att vi blev förföljda och att alla traktorer var monster, vi åkte moppe hela dagarna - överallt! Vi åkte bil på någon åker i hedesunda, vi åkte epa, tillochmed ända till trödje, vi spelade tvspel hela nätterna, vi älskade och kolla på disney channel. Vi gjorde precis allt tsm. Vi var så fruktansvärt lika. När jag väl fick sova där så sov vi aldrig heller då vi vela vara med varan så mycket som bara gick, ingen tid fick gå till spillo.  Ja asså det finns så mkt att berätta men min första kärlek var verkligen som i en sagoberättelse. Ingen trodde att vi skulle göra slut och alla att vi skulle gifta oss, skaffa många barn och att jag skulle flytta ut till Hedesunda.

Men det även det gick till sitt slut och nu är jag Sambo med en annan Hedesundabo :D Som under den tiden jag hängde i hedesunda när jag var 13 år så hade jag alltid ögonen på den här kille som jag är tillsammans med just nu, då trodde jag ALDRIG att vi skulle bli tsm då han var äldre, tuffare och bara dom " fina " fick vara i hans närhet. Den uppfattningen hade jag då iaf. Jag är världens lyckligaste för att jag har Niclas nu och vill leva med honom i hela livet <3 Han är min bästa vän och min alldeles egna underbara pojkvän. Jag älskar honom överallt annat och det kommer jag alltid att göra! Skulle Niclas lämna mig nu skulle jag dö typ. Jag skulle inte klara av det iaf för han är lika viktigt för mig som luften är för oss människor. Så Niclas, du betyder allt för mig och jag vill leva hela mitt liv med dig. Det är dig jag vill gifta mig med och skaffa barn med <3


Joel & Jag


Jag & Min Älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0