ÄR DU FÖRHÅLLANDE TYPEN ?

Godmorgon mina vänner :)
Har inte sovit alls, skit fis !
Varit precis ute med Bozz och han kissa minst en liter typ, haha.

iaf så har jag suttit och läs bakåt i tiden i min blogg, som alltid lika roligt!
Hitta detta


Asså tror inte ni ser , vet inte hur jag ska göra de tydligare heller men det står :
Första sommaren jag kmr vara singel sen 2003.

Detta inlägg skrev jag förra året, 2009. I månaden mars, tror ja det va..
Jag blev tillsammans med Niclas 19 Maj 2009. Hahaha så inte fan va jag singel den sommaren och har ALDRIG varit singel någon sommar sen 2003, det är ju sjukt !!!!!!!!! Det är 7 år, 7 år! Jag tycker det är hemskt ändå. Sen jag var 13 år har jag alltid haft förhållanden. Min längsta tid som singel var mellan Filip och Niclas. Det var 8 månader.

Är det inte lite hemskt ?

Ajja, ska göra frukost nu, tjiiiiiing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0