3 MÅNADER OCH REDAN ETT.....

Vetrinär besök ! Herregud.

Han kissar ju konstant. Går vi ut så kissar han, när vi kommer in så kissar han. Så fort jag vänder bort huve så kissar han en, två ggr ! Går jag på toa 3 min så har han hunnit kissa 2 ggr. Jag hinner liksom inte med för han kissar överallt hela tiden. Så ringde vet. idag och hon tyckte jag skulle komma in på undersökning. så klockan 2 ska vi vara där. Innan det ska jag försöka få kiss utav honom med en bruk. Han kommer bli rädd när jag snabbt sticker under bruken och så kommer han sluta. Kommer få skopa kiss med en sked ifrån golvet. Jaja bara jag får lite kiss så. Skulle det inte vara UVI så är väl det normal för honom, då har han väl en extrem LITEN blåsa, men det hoppas inte vi inte att han har!


Kommentarer
Postat av: Katta

Söt vovven då:) GRATTISS GUMMSAN! Har du haft en bra födelsedag nu då:D? <3

2010-12-15 @ 21:24:04
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0