1 DECEMBER

Sitter på jobbet och det har gått jätte bra fast jag stuttit x vak som jag aldrig brukar göra då jag hatar det.. Och tillochmed när jag var hemma innan jag åkte så var jag så jävla trött så trodde att jag skulle sitta och nicka med huvudet hela natten men icke! Åkte till macken innan och köpte vitamin water med smak av citron som man ska bli pigg av och tror fan det är det som hållt mig pigg och arlet hela natten! Plus att det är så sjukt gott , mums! Så testa det om ni är trötta :) ja iaf så slutar jag om en och en halv timme och då ska jag hem och sova men måste gå upp tidigt för ska ju inte jobba natten som kommer ! Så tänkte sätta klockan på ett sen dra mig ut i valbo och köpa hund grejer på jennys hund och katt och djurmagasinet :) min bäbis ska få det bästa ;-) tänkte köpa koppel fast det får jag i för sig när jag hämta honom.. Fast ska köpa koppel iaf men inte halsband.. Sen matskålar, leksaker och något tuggben :) önskar mig hundsäng i födelsedagspresent och mer leksaker :) ne ni nu måste jag sluta , vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin onsdag! :)

2010-12-01 @ 05:58:58
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-12-01 @ 12:17:18
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0