VÄLKOMMEN TILL MITT NYA LIV :)

Det börjades med att jag köpte ett par nya träningsskor igår , easy tones. Sånna man får fastare rumpa och lår för. Vet inte om de fungerar men kan alltid testa har aldrig ägt ett par träningsskor även fast jag tränat så mkt när jag va mindre så de va väl ändå på tiden ! Ska iaf ha dom på jobbet och på Zumba och när jag är ute och går fast de lär inte bli så ofta för jag HATAR att bara gå, vet ju aldrig vart man ska gå så då skiter ja i det . Ajja sen så idag började jag med en ny diet typ. Till lunch blev det ett paket bacon och till middag blir det kyckling och broocoli. LCHF heter dieten förresten. verkar jättebra så ska absolut testa iaf :)

Snart ska man åka till jobbet, VILL INTE ! vill vara hemma med älsklingen och mysa i soffan under täcket med massa filmer och tända ljus. Så mysigt när det regnar ute också ju. Men får bli nån annan dag. Imorgon och på torsdag är jag iaf ledig så imorgon när jag vaknar ska jag krypa ner i badet sen kanske leka med Gabbi om hon har tid :) hihi. annars blire nå annat, ajja ska kolla på sex and the city nu, har börjat kolla från början och ska gå igenom ALLA igen för femtielftegången , haha.

Ne ni får hare så bra :) heeejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0