TORSDAG

Nu har jag slutat jobbet så sitter här utanför sjukhuset och väntar på världens segaste ! Hela den här dagen har gått skit fort Asså ! Tyckte jag nyss kom hit så himla skönt :) imorgon jobbar jag 16 och en halv timme i sträck. Skjut mig. Sen på lördag blir det 50 års fest , wiho! För att festa med mammas och pappas kompisar kan man verkligen kalla för fest , dom festar fan hårdare än alla jävla klena ungdomar :) så det ska bli så roligt :) det blir ju kräftfest samtidigt :) Hihi! Jag har själv utsatt mig som fotograf för mamma fick en skit bra kamera idag av pappa , med touch och grejer ! :) ne men hörni vi hörs :) ska hem och spela ps3 nu ! Grattis mamma en gång till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0