NATTERAVN

Imorgon är det sista dagen sen är jag ledig ända till måndag, wihooo :D ! senaste jag va 3 dagars ledig kommer jag inte ens ihåg !!!!
ajja, efter jobbet tänkte iaf jag och älsklingen gå ner till sommaryran och titta, kanske är det så att de finns langos ?
jag har alltid tyckte de va äckligt för de smakar inget men nu när vi va på peace and love så tog linda och nina langos där och det va SKIT gott, vet inte va dom tog men ? eller så tyckte ja att det var gott bara för att man va full för då är ju nästan allt gott men kanske ska ge langosen en sista chans :)
sen på fredag får jag se om jag orkar festa eller om jag bara vill ta de lungt för de va alldeles för längsen jag gjorde de när jag äntligen är ledig. Annars blir det så att jag åker hem till Bror och festar med hans tjej Linn :D suuuuuuper go tjej med jätte rolig dialekt :) vill också ha de :P får se hur jag känner mig på freda iaf ! Annars i helgen blir det bara lungt , jag och älsklingen liksom :) va himla längesen vi gjorde nått. Bio kanske, det klassiska :D hihi.

förresten så har jag förälskat mig i låten Natteravn av Rasmus Seebach. Jag som sa när jag hörde den första gången att de va en skit låt och hur fan kan folk lyssna på den :P men usch nu är den så bra så ja vet inte va ja ska ta vägen,  :D



Njuuut :D

just ja tittade på SATC nyss ju och tillochmed jag börja småböla när dom satt där och åt sin sista middag tillsammans ! Och det brukar ju ALLTID vara 2 avsnitt på nätterna och såklart va de ju inte nu när det blev så spännande fast jag vet precis vad som händer för jag har sett dom här avsnitten 500 ggr om och om . Men jag vela ju fortsätta se nu ju så nu ska jag ladda ner för kan inte vänta :D haha !
ska bara hämta ett stort glas med tropiskjuice sen är jag i topskick för att titta vidare !

Godnatt allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0