KOMMER INTE KLARA DET

kom på nu.. kan inte köra LCHF ! jag är ju förfan beroende av MJÖLK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hur fan ska jag kunna sluta dricka det, buuhuuu :( !!!!! oh nee mår dåligt jag bara tänker på det.. Finns ju en sida om allt man behöver veta om LCHF och för att hålla en strike diet så får man bara dricka 20 gram mjölk om dagen och 100 gram är 1 deceliter så det är inte ens en halv deceliter, :( mår skit ! blä fy piss !
och förresten så är det varsågod att dricka sprit hur mkt du vill för det innehåller 0 % kolhydrater om det är starksprit på 40% så vodka, wishkey, gin & konjak är godkända ! HA . och såklart utan nån smak men de förstog ni väl.
men får se hur detta blir nu då nu när jag har kommit underfund med att mjölk blir helt uteslutet :( !
ska försöka , verkligen.

ajja mina skor hade ja på jobbet idag och de känns faktiskt , så det är ju skönt. hihi.

ne film time , tjiiiiing !!


Kommentarer
Postat av: annica

Abort!!! du kan ju inte svika mjölken och dess goda krafter, tänk OBOY för sjutton!!! Gosh hade inte klarat mig en dag på den där dieten :p

2010-08-27 @ 01:24:20
URL: http://yamaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0