I KEEP DANCING ON MY OWN

Om 1 ½ timme ska jag åka och jobba natt med min bästaste bästis , Hanna Palmu <3 ! Vi har det alltid så mysigt vi, hihi. Tiden går så JÄVLA fort när man jobbar natt ! Sen hem och sova en stund och sen vidare ut till IKEA , handla matta och handdukar . Hittar säkert nå mer fint :) Och Owe's är ett måste ! Efter det ska jag fixa tills Mammas födelsedagsfest ;) , ska baka min jättegoda Cheesecake också.

Oh så jobbar jag tisdag dag , slutar halv 4 och då blir det dirr till Hedesunda för party med Katta :D ! Shit va längesen eller hur ? Och det är en tradition att vi måste gå på ön tillsammans varje år för vi äger alltid ön , hihi !
LÄNGTAAR ! Vet inte om vi skulle dricka i Kattas stuga , måste prata med henne :) Ecce du hänger på då eller ;D ?

LIVET LEKER ;D !

älskar dig min underbara N <3



Kommentarer
Postat av: Ecce

Klart jag är på Kattas stuga el?, annars äre bara att vi kör här de blir ju nostalgi för er ;)

2010-08-02 @ 18:31:07
URL: http://eccee.blogg.se/
Postat av: Katrin

weeeehhh!<3

2010-08-03 @ 13:48:54
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0