I FINALLY HAVE A OWN CAR



Detta kommer bli min pärla :D eller okej inte just den bilen för den här bilden tog jag från blocket. Min ser ut sådär fast mörk grön. hihi. Skiter egentligen vilken bil jag har bara jag kan ta mig till jobbet i vinter och slipper åka buss. :D ! fast den är obesiktad men bara vindrutetorkare som ska bytas och det fixar älsklingen då han är bäst . Så himla niiice att ha en karl som kan fixa med bilar. Annars har jag ju världens bästa pappa som också kan :D .  Vi ska iaf åka och hämta den imorgon. Köper den av Niclas pappa & hans bror som har haft den innan satt. så nu har jag ÄNTLIGEN en EGEN bil. fattar ni hur skönt det känns eller !!! aldrig nå mer tjafs vem som ska ha bilen och aldrig nå me tjafs om att passa tider för den andra ska ha bilen senare. ALDRIG nå mer tjafs som man annars har när man delar en bil tillsammans.

ajja nu vet ni det , ska myspysa med älsklingen nu, tjing !

Kommentarer
Postat av: Jespernatalia

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2011-06-15 @ 10:13:21
URL: http://jespernatalia.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0