GOES CRAZY ON IKEA

oh va så längesen jag va där och det är ju helt underbart, hittar alltid något nytt :D
Köpte 4 öl glas till älsklingen då har inte har ett enda , en turkos filt, 6 handukar som MATCHAR ! hatar verkligen när man har olika handukar och spciellt reklam handukar och det är precis vad vi har så nu ska jag sätte ett stopp för det ! sen köpte jag nya gardiner till köket . Och så träffade jag Jessica där också, det va så roligt att se henne efter så lång tid :D och så fick jag träffa hennes underbart söta chihuahua ! och så ska hon flytta snart till egen lägenhet så fest all night loong ;D haha.

Har lagt in nya låtar på usb minnet som jag har i stereon i bilen och det är mkt Bon Jovi, LOVE HIM !!!!!!
både jag och malin tycker om honom :)

Det här är ju Malin & Klas låt <3 



Och det här är ju min & Niclas låt <3


ne ska fixa lite här hemma nu, tjing :D



Fan nu har jag varit inne på Jotex och beställt hem 4 prydnadskuddar , turkosa ! och draperier , turkosa och en jätte fin vägglampa som ser ut som ett träd med massa blommor i och dom lyser :) och allt detta på 668 kr ! Men måste ha :P
sen om jag får en bra lön och får nått kvar efter alla räkningar ska jag köpa en tvättmaskin :D som jag längtat och väntat på de, ORKA gå till tvättstugan och passa tider hela tiden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0