DU LOVADE ATT DU VAR BARA MIN !



dom här skorna ska jag ha ! har velat haft dom ett bra tag nu men har glömt bort dom ! Så jävla tråkigt att dom kostar 1200 kr men vill man ha finare rumpa och lår så var inte ;) hihi. Ska höra med syrran om jag kan låna tills freda , är så sugen nu för då ska jag ha dom på jobbet och sen när jag är ute och går ! kommer bli perfa !



och nästa vecka är det ju Zumba festival här i Gävle :D så då får man gå gratis på alla zumba pass så det ska jag absolut gå på och är det så roligt som alla säger ska jag definitivt börja :D det ser ju så roligt ut så de tror jag på, kommer bli niiice !  Och eftersom min vän Katta är zumbainstruktör så kan hon alltid ge gratis lektioner, hahaha :D !

just ja , ni som undrar så kan jag inte skicka sms eller ringa förns nästa vecka. har inte kunna gjort de sen 15 augusti så förstå hur jobbigt det är och jag som är så beroende av min mobil ! Har ju spärrgräns på 1000 kr så när den är uppnåd spärras ju allt , skit dåligt då jag trodde iaf att jag kunde skicka sms eftersom jag lagt till de i mitt abonemang så dom sms kostar mig 99 kr i månaden så jag trodde åtminstonde att jag kunde göra de fast de blev spärrat eftersom de är gratis men icke, så jävla dåligt ! och mitt abonnemang SUGER pung för jag gör ingenting men ändå får jag tusentals kr i räkning så iförr går blev ja så less så jag ringa  upp och kolla om man kunde byta abonnemang och de kunde man, TUR ! så nu tog jag nått så man kan ringa gratis till alla som har telia eftersom de är bara de jag ringer till typ och man fick tillochmed gratis sms utan att lägga till 99 kr i månaden för det , såå nice ! hoppas de minskar lite iaf !

sen hittade jag massa gamla roligt bilder på mig och min vän som jag tänkte bjuda på :)
Med henne har jag nog dom roligaste minnerna ever ! :D och vi som satt ihop förut och nu hörs vi inte av , det är super tråkigt ! men bjuder på fin fina bilder :D och såklart på våran låt !



     

<3 kärlek de ;)
Puss & Kram på er och speciellt henne :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va heta ni är ;)

2010-08-23 @ 20:26:42
Postat av: Katta

Zumba is the shit gumman!:) <3

2010-08-30 @ 22:45:56
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0