DET GÅR SÅ JÄVLA FORT

Detta är en HEMSK video , usch ! Nu när man ser sånt här tänker man till hur man kör egentligen ! Jag som blir arg för lilla minsta i trafiken och kör inte de lugnaste om jag säger så . inte ALLTID med de händer. Det är inte det där jävla körkortet som skrämmer nu att man kan förlora de genom att köra som man gör utan det är det som kan hända om man tittar på videon. Måste skärpa mig annars kan de vara slut för det går så jävla fort och jag tänker ju " äh jag hinner med allt och ser allt " joo TJENA ! tror att man är skyddad för man har plåt runt sig men de hjälper inte ett skit i dom höga hastigheterna.
skärpning fröken Lindberg, att man ens behövde se de där för att tänka, hallå ! dum man är egentligen.


Kommentarer
Postat av: Kungen

Och använda bilbälte KANSKE

2010-08-13 @ 19:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0