DEN BÄSTA UTAV DOM BÄSTA

Pappa ringde mig vid 23 ikväll och frågade om jag vela ta hans bil så kunde han cykla, hur gullig är inte det då?!?! åhh min lilla pappa <3 :D världens världens bästaste pappa :)

hoppas det kommer ut nå bra bilar imorgon ! känns sjukt jobbigt att veta att man inte har nån bil och man måste verkligen tänka efter och planera timmar i förväg om man ska göra nått. Men vill iaf ha en golf :D eller en småbil överhuvetaget vore super ! Kom faktiskt ut en fin golf ikväll här i gävle dessutom men jag ska ju absolut inte ha tur alls så de va ju självklart en turk som sålde den och då vägrar Nisselasse köpa eller ens ringa och kolla. men sånt är livet eller hur :P håller tummarna på att de kommer ut massor imorgon .

kan inte sova heller och jag som ska jobba tidigt imorgon :( längtar tills på freda då både jag och älsk är lediga :D så vi ska mysa mkt då, hihi. :) men denna vecka kommer gååååå seeegt , tro mig bara för att man längtar till nått så göre ju alltid det !

ne ni måste försöka sova , heejs :)

waka waka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0