BRÖLLOP



såhär såg det ut tidigare idag :D har varit på världens finaste bröllop , kan man lugnt säga ! Min kusin, Cissi som gifte sig med Martin. Fatta hur fin hon var och klänningnen , WOW ! ja ni ser ju själva men gud va avis jag va, vill också vara sådär fin när jag gifter mig. Hon såg precis ut som man gör i sagarna och filmernas värld. Helt ställd än :) är så glad att jag blev bjud så , tusen tusen tack ! Va så himla romantiskt . Och jag fuska lite idag med min diet, drack ett glas vin och tog en mini mini bit av niclas tårtbit men annars hare gått galant :D

ajja, GRATTIS Cissi & Martin ! Det har varit en super rolig dag / kväll !!!

nu ska det mysas med den omtalade älsklingen . :) hihi. <3
ska förklara :P , på bröllopet så va de ju bordsplacering som gällde så var bara att gå runt och leta efter sin lapp med sitt namn på och vände man på den lappen så stog det ett ord som passade in på den personen eller va man ska säga , och på älsklingen stog de ju de : den omtalade älsklingen.. haha dom hade aldrig träffat honom , bara nån enstaka gång, men vad jag förstog varför dom hade valt det till honom va för allt dom sett som jag skrivet om Niclas på facebook, hihi . Gulligt ;D och på min stog det såklart partybruttan :D tyckte de va riktigt roligt att dom hade så på allas :D

ne skriver mer imorgon och mer bilder kommer komma upp :D

Tjing <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha! Ja den omtalade älsklingen känner vi ju nästan helt o hållet genom fejjan:)) ;) vad du är snäll med så fina ord <3 tusen tack själv för du kom! Kram

2010-09-07 @ 12:39:28
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-07 @ 13:26:10
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Jonnie

åh de ser riktigt fint ut :)

2010-09-07 @ 13:51:37
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0