<3

är LEDIG ! fattar ni hur jävla skönt det är ! oh känns som de va årsen jag va ledig och inte hade nått planerat.
Har sovit till 1 och jag förtjänar det. Tänkte kolla på en romantisk film nu, Not easily broken, bara jag alldeles ensam så mysigt :) sen tänkte jag väl spela lite ps3 då jag aldrig kan göra de när mr Hedin är hemma...

Ajja i helgen vart de ju 50 års fest för Mamma <3 och det va så himlans roligt lär jag säga :D , Deras kompisar är bäst på fest hihi.  dom gjorde en låt för mamma som dom sjöng för henne och jag filma :D och en mening där va att : i stugan är det alltid bäst , nått sånt ! och det är sant, går inte och få bättre och roligare fester om man inte är i stugan :D ! inte för att jag tror att det kommer bli nå finare väder nu men om de skulle bli så ska vi fan ha en till fest innan sommaren är helt slut om den nu inte är det ?

börja tänka för nån dag sen så roligt som jag och nina hade när vi var mindre och fick vara med på allt det roliga med våra föräldrar och deras kompisar och bestämde då att så ska mina barn också få ha det !  man kan inte ha fått en bättre uppväxt än den vi hade :D har så roliga minnen när man va jättelite och var med på alla dessa fester, roligheter, utomlandsresor & middagar tillsammans med mamma, pappa och deras släkt & vänner ! Som när vi va mindre åt vi JÄMT på resturang på helgerna, jämt menar jag då !  och varje söndag gick vi till nå cafe med pappas bror och hans familj och åt och fika medans pappa och lattan ( pappas bror ) kolla och spela på trav :) de va ett cafe på stan i de här huset som ligger brevid winnhuset, dom hade iaf glasdörrar som åkte runt runt kommer jag ihåg som jag tyckte va så häftigt och roligt.  nu finns american take away & jackpot i de huset !

ajja lite nostalgi :)

kan bara säga att de inte finns någon bättre familj än den jag har <3 !!!!!!!!!!!!!
vill inte bli äldre nu , vill snarare bli yngre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0