VILL BARA HEM

Sitter på min rast som jag egentligen skulle ta halv 6! Idag har jag inte gjort nått, sagt hej och kramat min favorit grabb va denna dags höjdpunkt! Sen har jag bara jobbat! Igår iaf så va det jag nina annica katta sofie hanna och Jaana kom. Va så jävla roligt :D vi dansa och log på golvet och hade oss, tog nå jävla bilder när vi låg där iaf hahaha :D sen begav vi oss till stan där vi gick till interpool sen bishops och mötte upp mamma och pappa och deras gäng ;-) pappa bjöd alla på alkohol , nice ;-) sen blev det interpool igen för bishop stängde sen gick familjen lindberg hem , eller först förbi frasses där pappa bjöd igen sen hem till mamma en stund där gustav och niclas kom sen åkte vi hem och jag slockna på en gång, men kvällen blev så jävla lyckad iaf! Måste vi göra om brudar :) ne måste fortsätta jobba nu. Fast slutar om en timme så jävla skönt! Men då blir det bara Hem och sova sen upp och jobba igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0