UNDERBAR DAG

Vaknade halv 9 skit pigg ! Gick upp och ut med Ozzy. Kom hem diskade och dammad hela vardagsrummet. Imorgon blir det damsugning .. Sen har ja bara gjort mat och kollat på Anna Anka. Nicke sa att han slutar 2 - halv 3 idag. Och som alltid när han säger att han slutar tidigare så gör man ju aldrig det vilket fall. Så får sitta och vänta timmar till då. Nina & Jag ska iaf till köpis & IKEA . Ska bli kulit ! Ikväll blir det kanske grillning hos syster T . Mysigt med min lilla Teoleoley <3 ! 

Imorgon blir det FEEEEEST hemma hos miiiiiiig, wiiiiiiiie ! Sen NIVÅ ! japp ni hörde, Nivå ! Senaste jag va där innan det stängde då va när jag va 16 år och gick ut för det va sån här 16 års disco, hahaha !  Oh just ja försöke ju komma in där när ja va 17 oxå med Malin & Mari. ingen lycka där för mig & Malin eller :P men nu ska jag in på lagligt sätt ;) wiho . haha

Nee hejdå. och BAJS på Jaana Liedes som är elak ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, jag är inte elak, kan itne bara jämt, har flera som behöver min super kraft till hjälp ;P man vet aldrig om jag dycker upp ;D

2010-04-23 @ 17:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0