ULTIMA THULE ÄR BRA STUFF

När jag åkte till systemet idag så kom Ultima Thule på radion. Och såfort jag hör dom tänker jag på när jag & Emelie lånade Filles mustang Cab och åkte runt på stan ( ner cabbat då ) och hade världens hösta ljud och såklart Ultima Thule låtar, fatta va folk glodde !!!! hahaha men inte brydde jag & Emelie oss för de, va grymt roligt :D Vi tog den där Caben jämt , överallt ! :D Fast vi inte fick, hihi. Stan runt runt, Hedesunda runt runt, hela GÄVLE runt runt. skit nice med Cab ju, vill ha de nu när de börjar bli varmt och så fint ! Mari och Malin va med en gång och Mari skämdes så otroligt jävla mkt , stackars henne :P haha ! ajja , ne nu måste jag skynda mig , ska plocka undan, dammsuga, torka golv , duscha , plattahåret, hitta kläder, sminka mig & tydligen ska jag ner på stan igen för min lata syster orka inte följa med mig när jag åkte iväg NYSS ! men nu helt plötsligt ska hon åka när jag kommit hem. allt de här ska jag hinna på en och en halv timme.. LYUCKA TILL IDA !

Kommentarer
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Härlig kväll att svira på! =) Ha så skojjigt ikväll!

2010-04-24 @ 19:43:34
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0