TORSDAG

Åkte till syster mellan halv 11 - 11 någongång. Då va man både barn & hundvakt åt 5 hundar. Men dom är så snäll så de går så bra. Jag & Teo spelade mariokart som är så roligt på Wii sen var vi ute en stund med vovvarna sen åkte vi och hämta Nina och vi gjorde lite ärenden och käka på Mcdonald för Teo vela ha de och då får han det också :). Sen vid 4a hämta vi Nisselasse och skjussa hem Teo. Då fick jag en jättesnygg skjorta av syster T, tacktacktusentack ! Åkte vidare till köpis där jag fick ett hårband av syster N ! TACK, behövdes. Ne nu måste jag handtvätta mina leggings så jag luktar fräscht imorgon, haha ! Men tror de inte kmr gå bra för jag har inte mina betyg, hittar dom inte och på skolan hade rektorn precis gått när jag kom. Fast när hon ringde sa hon inget om mina betyg men antagligen så fattar man väl de själv ? så får väl se hur det går ändå imorgon utan dom.. hoppas kan man väl iaf för jag vill så gärna !

nee måste göra kaffe, heeeeej !

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0