SÖNDAG

Kvällen igår va GRYMT rolig ! Jag & Syrran med grabbarna ! Bror, Nisse , Samurajen , Sture & Johan . Vi griillade också.
Blev ju såklart utgång då vi är skriven på listan på Nivå och fick gå före i kön och gratis inträde, wöööw !
Men det fanns inge klädhängare så vi gick till Hartan istället. Va jätteroligt sen tog vi taxi till MAX sen hem igen.

Gick upp tidigt för att Nicke skulle fixaa med bilen i pappas bilverkstad. Sen på kvällen blev det god käk hos syster T . Åkte hem till min andra syster sen och hämta hennes grejer sen åkte jag & älsk hem.  De va ju så fint väder och så varmt ute så vi beslöt oss för att cykla , mysigt va ;) ?

Nu har älsk satt upp platt TVn i gästrummet ( och själv har man en LITEN gammal tv som är såhär skit tung i vårat sovrum, FUSKIGT ) så nu ligger jag i gästrummet i sängen och kollar på tv, hihi !

Ne måste göra en macka eller nå. Börjar bli hungrig igen.

ÅH NEJ, jobbar imorgon :( 12-22 . Tråkigt !

Nee HEJDÅ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0