SOMMARKÄNSLOR

Folk som känner mig vet att jag har världens kortaste stubin och taggar till för lilla minsta motgång eller om saker inte blir som jag vill . Och detta händer ofta och innan jag ens hunnit tagit reda på saker. dumt av mig. men sån är jag ! haha. Fick iaf vet att vi ska få en ny altan när dom rivit den andra men betala en viss summa i månaden extra då för den nya altanen. Dumt på ett sätt eftersom vi som har reda ska ändå få betala men bra för dom som inte har nå altan . Ser riktigt slummigt ut på vissa. Men de är bra att man får en ny iaf, hoppas den är fin bara och ungefär sån som vi redan har hoppas jag , hihi ! Tur att man har en tremänning som bor här i området som går på MÖTEN som man i slutänden kan fråga . haha ! istället för min egna pojkvän liksom som inte lyssnar på mig alls, haha ! Ajja, snart kmr Gutta, Bonzo & Ozzy ! Vi ska grilla och grapparna ska dricka öl och jag får inget.... Pencillin bajs . Hämta Nina halv 9 sen vet ja inte va som händer ! Och imorron är man fyllechaffis igen`, då baby ska på fest nånstans i skogen hos Jimmy. Så va händer för mig dådååååå?

ne denna helg och nästa kmr bli tråkig för min pencillin kur slutar nästa söndag !
Fast 2 vita helger är ju bra för kroppen satte ! Men sen blir det brakfest här hemma!!
Hög musik, party people, alkohol, grillning & sol ! inbjudan kommer till våra favosar :D

Sen i sommar blir det ju världens fest i stugan som vi skulle haft förra året men blir detta år istället. Det kmr bli ÅRETS FEST , tro mig ! Kmr bli sjukt mkt folk, 30+ ! Alltså , sjukt roligt ! ni längtar va , hoppas ja :D ! Tänk er långbord , vollyboll tunering, kubbtunering, bada, grilla, sommarmusik, frågesport, träffa och umgås med massa roligt och nytt folk och massa massa annat !  men även här blir det bara våra favosar ;D !

Nu vet ni vad som väntar iaf, måste pysa !
Tjiiiiiiiing !

Kommentarer
Postat av: j

du ska träffa mig imorgon ditt lilla fingerpulla ;D jaa i sommar kommer jag spöka för dig omjag inte blir bjuden ;) men jag kommer bo på eran altan meed ett tält ;)

2010-04-16 @ 21:41:13
Postat av: Anonym

hihi ja men ofcourse blir du bjuden, trodde ja du visste redan :D !! ingen fest utan Jaaaniis ! ;D

2010-04-17 @ 00:20:17
Postat av: Anonym

hihi, men va göru ? får ju inte tag på dig !!

2010-04-17 @ 13:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0