PRESENT, JA TACK !


Min & Jaanas låt har jag bestämt nu <3



Titta va jag fick av älsklingen idaaaaaag <3 :D han är fan BÄST ! Det kanske ni märker, hihi .
Världens snällaste & sötaste människa den där Niclas Hedin.
Här fick man inge jävla plast skit sodastreamer, haha . och grön som är min älsklings fäääärg . Har ju ALLTID velat haft en sån ju, jag är lycklig. haha.

Har lekt med Jaanis idag och Hanna som jag inte fått träffat på läänge !

Ne nu ska jag glo film, twilight <3



Ser ni hur läcker denna karl är , han fick solglasögon av mig, stora ska de va på killar & även tjejer. Så JÄVLA snyggt & sexigt ju spec på denna karl <3
Asså fyfan vad JAG ÄLSKAR DIG NIKKE <3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

De är verkligen fina funkar den bra,bubblemaskinen? Funderar på att skaffa en ny.

2010-04-06 @ 21:15:33
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: ida

Japp än så länge går den kanon :D skaffa en du med, hihi

2010-04-06 @ 22:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0