PAIN

vaknade med att jag hade så JÄVLA ont i halsen. Kunde inte svälja och knappt prata för det gjorde så ont. Iförsej gör de nu med... Hanna sov ju över här så hon åkte hem och duscha när vi vakna och Jaanis kom förbi med glass,kolasås,choklassås,strössel & maränger ! Så vi satte oss på altan med musik och åt nästan upp hela förpackningen på 2 liter, haha ! Sen åkte vi till Sofie och gick på en promenad med sofie ursöta vovve Chessie ! Nu vill jag också ha vovve :( ! sparaspara ! Sen kom Hana och vi 4a åkte till köpis och dom käka. kan ju inte svälja.... Efter satte vi oss en stund i solen, så himla skönt ute nu ju ! Nu är man iaf hemma och myer på altan som vanligt med Zeke, Zally är spårlöst försvunnen... varit borta nästan 2 dagar !!!!!!!! blir ju orolig över min lilla puma.

Ne älsk kmr ju snart så då ska vi åka till däck team och byta till sommardäck. förstår inte varför han har dom där och får betala 600 jävla kronor för att han inte själv orkar sätta på dom, mitt lillapucko !

Hejpåre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0