NUMBER ONE

Jag & Älsk åt på mcdonald idag efter jag jobbat klart. Vi testade iaf den nya hamburgaren som heter CBO. Jag har aldrig varit ett riktigt fan av mcdonald för det är oftast torrt & smakar skit. Men den här hamburgaren, muuums ! För första gången i mitt liv jag någonsin kmr säga detta : Den här burgaren äger MAX's allas burgare ! Ja, ni som känner mig så väl vet att jag har aldrig någonsin pratat illa om MAX . Och jag har alltid sagt att ingen annan hamburgekedja kommer kunna slå godheten på MAX. men joo ni, nu har det hänt ! Ni mååååste testa den, muums så god den är !

Med det säger jag GODNATT .


Kommentarer
Postat av: N

JAG VILL OCKSÅ HA MC DONALDS!!!!!

FIIIIISSSSKKK MEEENNYYYY :D :D :D <3

2010-04-27 @ 19:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0