MER SNÖ


det är liksom den 22 April. och det är snart snökaos här i Gävle !

..

Igår så tränade jag & syrran kick boxning , gick super ! Har inte träningsvärk någonstans, wiihoo ! Och idag blir det skivstångs träning, im the best i knooow !
Men innan träningen va svärmor över med mat som vi tjocka i oss, Eva är snäll hon.
Tvättade gjorde jag också, va med Teo va ja också.Just ja, efter träningen åkte jag & älsk till syster T och kollade på filmen , itäs complicated (?) den va jätteroligt fast hon valde fel karl !

Ohh idag kunde jag skjutit Bonzo ! Så som han hoppade på Zeke idag har jag aldrig sett i hela mitt liv. Han stampa på honom och såg ut som han skulle ha ihjäl min lilla kille och han som inte kan försvara sig ! och jag kom inte emellan heller, de va så hemskt att se på att jag va nära på att grina !!!!!! ni anar inte och Zeke har inte visat sig på flera timmar nu, han som aldrig är rädd . Aldrig får den där odågan komma in här igen om han inte lär sig lyssna. blev så jävla arg på Bonzo så jag tillslut hoppade på honom på golvet , satte mig på honom och drog han så jävla hård i öronen ! men inte lugna han ner sig, tog han i öra  och slänge in honom i rummet och där fick han sitta ! och ni får skriva vafan ni vill om att jag inte borde ha djur eller misshandlar dom för det skiter ja i ! ni såg inte det jag såg hur han va på mitt lill hjärta !

Syster Therese fick komma och skjussa hem honom för ja tänker inte ha honom här när han håller på så. ALDRIG ! fan mina djur ska väl kunna trivas och vara trygga där DOM BOR ! utan att bli ihjäl stampade eller uppätna !

kanske blir fest här imorgon, vi får se men förhoppningsvis så blire så =D!


We had a fight, you cried and ran away
Now it’s late, 4am, can’t reach you
If I could turn back time and make you stay
Maybe then I would still be near you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0