I MADE IT

Åh kom dit vid 9. Fick sitta på intervju med båda två cheferna. Det gick väl på någon minut bara sen va de bara ut och prova jobba på en gång i några timmar. Fick gå med en undersköterska där som va så härlig och go :) Sen när jag skulle gå så sa dom att dom skulle höra av sig - kört med andra ord ! Gick in i rummet brevid och böt om sen gick jag förbi och sa hej då. Då bad dom mig komma in och så berätta dom att hon jag gick med sa att jag va jätteduktig , jag tog i och inte bara stog, ställde frågor och visade mig intresserad. Så dom tycker jag skulle komma tillbaka på tisdag nästa vecka och diskutera lön och skriva papper sen skulle jag väl börja i Maj ! JAG ÄR SÅ LYCKLIG !!!!!!!!!!! äntligen !!! Jobbade på sjukhuset för 3 årsen och de va så jävla roligt och har alltid velat komma tillbaka. Men har inte fått nå respons på mina mail. Men nu äntligen, turen har vänt tror jag ! Skickade in ett mail när jag va inne på landstingen hemsida och kollade, då sökte dom bara sjuksköterskor , läkare och kirurger men jag testade och så skickade ja in utifall liksom och se hur det blev , hihi !  ajja ska till tvättstugan nu och hänga upp de sista sen åka och jobba på Vallon ! Höörs dååååå !

PUSS PÅ ER ALLA <3

Kommentarer
Postat av: niclas

är så glad för din skull älskling :)

2010-04-09 @ 16:56:23
Postat av: niclas

är så glad för din skull älskling :)

2010-04-09 @ 16:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0