HURTIG

Har ju vovvsingarna den här veckan. Och runt 10 - 11 så börja Bonzo alltid gnälla med sin jobba röst, så de är bara att kliva upp då och gå ut med dom. Så idag tog vi en lååååååååång promenda ända till Korsnäs . Det tog ungefär 1 ½ timme. Dom ska ju stanna varannan meter och Bonzo springer ju kors och tvärs hela tiden. Men de va skönt och sen va dom trötta speciellt lilla Ozzy då han gick hela vägen själv. Ibland måste man bära honom men idag gick och gick han. På slutet blev han trött då han sakta in , den pluppen ! Sen  blev det luncha med Hanna och efter det blev de att åka och hämta Niclas på jobbet. Då åkte vi hem och la i dom 5 fiskarna vi hade i syrrans akvarium tills vårat blev fixat. Sen åkte vi igen till söder zoo och köpte 8 andra fiskar, jättefina ! Zeke tyckte dom va lite spännande men de gick över sen. Nu ligger han här brevid mig och myser min lilla kille som han alltid gör , han älskar mig men inte Niclas , HAHA ! Min lilla puma är ute på äventyr , hon älskar att vara ute mer än Zeke . Men Zeke är less på henne  för när dom går ut samtidigt så lurar han bort henne sen springer han hem lika fort igen. Ohh det är ju så skönt att bo i radhus, trivs som fisken i vattnet här i bomhus ! En gång bomhusbo alltid bomhusbo tror ja ;). Skönt med altan som man kan ha öppen så man kan gå ut o in som man vill och missarna älskar det . Men de hade ju inte varit helt fel att ha utemöbler nu, eller hur NICLAS !!!!!!!!!!!!!! Bara han & hanna som föståååår. nee ska inte tänka på de är fortfarande irriterande för det.. ajja imorgon ska jag vara barnvakt , så vad ska man hitta på då ?  Och på freda ska jag till sjukhuset, är rädd !!!
Sen ska jag jobba fredag kväll, lördag morgon, söndag kväll & måndag morgon. Har ju fått 9 dagar/kvällar idag av PFV för engångskull. Det har hänt någon allvarligt där iaf. Helt plötsligt säger dom att dom skiter i våra lasdagar och nu ska vi få jobba hur mkt vi vill för dom har så några vikarier, JA DU , undra varför?!

Ne har tydligen blivit bjuden på Tacos hos syster ? fick sms av Niclas där de stog att vi skulle dit iaf. vet ingenting ja ! De är han som sköter de där med kontaketen med dom..

Adjööö,

Kommentarer
Postat av: N

MINA BÄBISAR <3 :D

2010-04-08 @ 08:59:41
Postat av: bertil

hehe klart jag ska fixa utemöbler älskling :)

2010-04-08 @ 19:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0