ÄLSKAR



Det är inte den där jävla skit snoop dog låten de börjar med ! MIN låt kmr igång efter 10 sek.






Är bättre i halsen tack vare mitt älskade pencillin ! Men nu hostar jag som fan och slem i hela halsen. Känns som jag har sårskorpor i halsen och varje gång jag äter eller dricker nått smakar de var, så snuskigt !

Skickade sms till Jaanis och fråga vilken låt vi lyssnade på i hennes bil häromdagen. Fick tillbaka att hon låg och sov och skulle kolla senare. Tog 1 min innan jag fick ett till sms va henne där hon skrev att hon skulle hem till mig med skivan, hur gullig är inte de då?!!!??! min jaanisbananis de <3
Äkta vän eller vadå ?! :D hihi .

ska ringa Baby nu och se om han ringt och skällt ut galvegårdarna.. Ska dom riva altan får dom fan sätta dit en ny eller så river dom inte den bara  ! så jävla fittigt och taksigt för oss som har altan.. bara för att dom andra som inte har de så kan väl vi som har de inte råfört att dom inte orka bygga en !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0