M I N N E N

Igår va man på köpis med syster ! Köpte 3 hårvårdsprodukter så hoppas mitt hår blir bättre nu för dyrt va de ! Sen köpte jag 3 trosor, läppglas , Mascara ( telescopic- SKIT BRA ) sen hitta jag nästan alla mina bokstäver :D
K Ä R L K ! Hon skulle ringa mig när det kommer in ett E :D då ska jag bara måla dom svarta sen sätta upp dom i hallen :) !

ajja, kom på 3 låtar man lyssna på JÄMT när man va mindre, man gick väl i 7-9 !! På solängen gick man iaf och det är ett par årsen !! de är dom här 3 som va jämt i stereon hemma om och om igen !
så roligt och lyssna på dom nu och tänka tillbaka på dom minnerna man hade tillsammans med dom här låtarna !


DEL 1 !



DEL 2 !





DEL 3 ! Den låter lite som DEL 1 i början men annars så :D





japp, vi ÄGDE solängen under högstadiet ! helt klart !
alla såg upp till oss, alla gjorde som vi, alla gav oss pengar till en varsin macka & festis varje morgon !
dom vågade inte börja i Cheerleading laget pga av oss ;) ! vi hade ALLA runt om oss helt enkelt ! men andra ord , när folk hördet Solängsskolan så tänkte dom på mig & annica ! haha ! fyfan va roligt vi hade den tiden ! bästa tiden i mitt liv <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA GÅ IN HÄR OCH TITTA!

as härligt klipp på en brud :D ASG



http://www.youtube.com/watch?v=dM3J6_ySUu4

2009-09-08 @ 14:56:36
Postat av: nina

de va förresten jag som skrev innan här.

2009-09-08 @ 14:57:26
Postat av: Tessi

jag minns tidernaa

2009-09-29 @ 16:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0