" KROCK "

hahaha sååååå klantig !!!!!!!!!!!!

Jobbade idag skulle ge natt personalen rapport och medicin nycklar ! hanna va nattpersonal så de blev mkt annat prat och en omläggning ! sen va ju jag tvungen och skynda mig ner till N som stog o väntade och hade väntat i 20 min :P när vi kom hem käkade vi och kollade på film. Vid 23.00 så ringer Hanna och säger att hon aldrig fick medicin nycklarna, känner i fickorna och jaa där ligger dom !! åh va bara att hoppa in i bilen de o åka ! va så stressad... de första hanna sa va att : åh sån här bil vill jag oxå ha !! gav henne nycklarna och backade ut fort som fan och KRASCH !!!!! hanna stog som ett fån rätt och ner men stor uppspärrade ögon och händerna för munnen och bara glodde ! Sonja på BD hörde tillochmed in fast ioförsej så va de precis utanför de hände , men när tillochmed Beda hörde som va någon annanstans i huset ! haha så hemskt !!!!! kan bara hända mig !!!!!!!!!!!! pissfitta :P vill inte låna hans bil nå mer ! fast typiskt nog måste ja ha den imorron fast ja inte vill & teo ska åka med , herregud !!.. hur kmr detta sluta ? ska bara köra i 20km/h - jag lovar !

ajja va ska man göra,
nu har jag fått mig en tankeställare :D

fast N kan inte bli arg för han VOLTAR med sina bilar :D

ne GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0