KALLA SVERIGE


Japp nu är man hemma igen ! Kom hem vid 9 , åkte direkt till Malin för hon sakna mig så! hihi Åkte dit med hennes skor jag hade lånat och en liten present fick hon :) vi tänkte på henne direkt när vi såg den , passar henne bra ! Sen åkte vi hem och käka svensk husmanskost- MAX ! mumsigt... och så blev det Idol ! här under får ni höra den underbaraste rösten nånsin ;D !

ajja, vi harhaft det skit mysigt ! ungefär 3 dagar med sol sen va de monligt eller regn, men va alltid jätte varm iaf ! men vi gjorde de roligt iaf:) ! Bilder kmr sen ! blir ju utomlands nästa år med beejb igen, thailand ? ska få med mig gabbi & peter då med !!! men kmr nog inte vara så svårt ;) !

vill bara ha min Bilbo nu...................... kmr få honom inom kort, belive me ;) ! hihi







saknar dom gamla tiderna så oerhört mkt... tänker på dom hela tiden,, tänker på personerna jag levde tillsammans med då, vrf är det inte vi längre ? hur kmr de sig att de blev såhär ! vi skulle ju aldrig skiljas åt ... allt är så töntigt och tjafsigt.... vill bara glömma allt och gå vidare... ORKA dadda runt som man gjorde när man va 10 år ..... åh ! men de är ju mitt fel också, mitt betende.... vet inte vad jag ska göra för att de ska bli vi igen liksom.. vi hade så jävla roligt - dagar, kvällar & nätter !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vi va som systrar, vi satt ihop ! vi va så jävla lika och nu är vi helt plötsligt så olika ? de går fort antar jag,.. så fucking jävla tråkigt ! hade jag er i mitt liv igen skulle de bli så bra ! but thats life I guess..... eller ska jag säja, tjejer är bra jävla komplicerade ... och väldigt långsinta !! som ni killar säjer ! men de är ju sant till en viss del....





Imorron blir det att hämta soffan, FINALLY !!!!!!!!!!!!!!! ni måste komma o testa den sen ;D lovar, ni blir INTE besvikna ! hihi ni får ju umgås med mig för den delen oxå ;D ( IN YOUR FAAACE ) Sen blir det HEDESUNDA och lämna soffan vi har , FINALLY !!!!!!!!! sen vidare till IKEA, köpa hängväxter, KÖPIS och köpa bokstaven E , vidare till OWES köpa svart målafärg, HEM och städa sätta ihop soffan , borra upp mina 2 hyllor, måla och sätta upp bokstäverna ! ladda ner nån film och kolla på :D bjuda hem nån kanske eftersom vi kan ju de nu äntligen ! för imorgon och hädan efter så slipper någon sitta på golvet och så slipper man trängas i soffan ! LOVELY ! och då kanske de blir en FEST nästa helg, va tkr ni :D

den 25 blir de löööning !!!!! Då blir de köp av ett vitrinskåp till ! men denna ska de bara vara godsaker i , som ALKOHOOOOOOL ! vi köpte ju med oss 14 ½ LITER alkohol från kreta ! lite smått o gott av allt möjligt faktisk, ni ska få se sen ;) kmr bli så nice här hemma när soffan kmr och blommor är på plats , vitrinskäp i hörnet och hyllor uppsatta på dom tomma väggarna! ne hörs imorgon ! hejhopp träsnopp !


öh försten ni ska få läsa våran kreta låt vi kom på där vid poolen om ett litet tag. ungefär imorgon kanske ;), jag & mina 2 systrar borde nog ta o byta yrke tror ja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0