Jobb dags !

15.00 - 21.45 ! Fy va tråkit :P men de blir lite pengar ...
Älsklingen ska endå jobba över så då känns de ganska bra faktiskt ;) va jag elak där ? :P

om ni undrar så hände de inte så mkt i helgen , på fredan så åkte jag och Malin till Ikea & Owes.. sällan vi !! vi ska alltid dit och bara köpa EN grej men kmr ut med varin fylld kasse !! så tydpiskt !! :D men alltid lika roligt att handla ! sen på lördan va man fylletaxi åt Emelie & Marcus.. Skjussa dom ut till skutskär vid 7 , kl 24.00 så vela dom ha hämtning till krogen så då åkte man dit o hämta dom o skjussa om till goa eller va de nu heter nu ? de va roligt o träffa dom :) Emelie e alltid lika rolig :D ! sen blev de hem och kika film ! På söndag blev de barnkalas för Wille som fyllde 9år, shit va tiden går fort !!!!!!!! så smörgåstårta blev de , HA ( in your face , ni som inte fick ) :D så helgen blev lugn :) blir inte nästa kan jag lova ;) haha !

de va år och dar sen jag va ut sist ! så nu ska jag gabbi niclas & peter ut på freda ! Fast jag är väl inte så jävla taggad på krogen eftersom jag tkr de e skit tråkigt men med Gabbi brukar de faktiskt bli väldigt roligt så vi får väl se, vi får göra de roligt helt enkelt :D så skönt att gå ut på fredagar för då har man fortfarande hela helgen kvar !

imorgon blir det helpassning med Teo :) Syster ska på p.möte kl 1 till 4 , sen blir det innebandy för wille kl 5 , så då är det jag & teo igen :D sen kl 9 ska syster iväg o jobba natt så då blev de en hel natt med teo :D wiiie !! sen på trodag ska man sova där igen då hon ska jobba natt igen så jag tror Teo kmr bli riktigt ner pussad , för 2 hela dagar med mig kan man inte bli nå annat om man heter Teo :D



['

ska snart gå till jobbet ! men först förbi Ica och köpa nå mat jag kan käka där, är så jävla hungrig !! orkar inte laga heller :P lata ida idag ttror jag !! :)

 

 

den här bilden är första gång jag & niclas sov med varandra , hemma hos <3 Klas <3 i hans soffan.. Niclas puttade även ner mig på golvet under natten då oxå, snällt -.- ! haha ! va typ 2-3 gången vi träffades , 7 mars va datumet iaf :D :D inte visste vi då att de skulle bli vi och inte att de skulle bli så här bra ! :D älskar dig min älskling <3


på bilden ser du inte så glad ut, ser lite irriterad ut :D haha! ajja du är min nu och de är de som räknas !!!!



Skunk Anansie - Weak
AS BRA ! ja ja vet jag är efter men de har jag väl alltid varit med låtar sådär :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0