HELGEN TYP & BILDER...

Tjejfesten blev lyckad ! Jag hade super roligt, nått vi måste göra om ! hihi
Super god tacogratäng va de också som Gabbi gjorde! jag hjälpte faktiskt till liiiiiiite grann ;)

I söndags så var jag & älsklingen barnvakt på kvällen till morgonen då syrran jobba natt och tobbe va på kurs ! vi spelade Wii, Boxning ! haha vi stog där i vardagsrummet och såg skit töntiga ut ! bara stog o slog hejvilt i luften som nå galningar , om nån såg oss måste dom skratta rejält mkt ! men jag VANN iaf ;) fast min älsklingen t.o.m gått på boxning ;) ! HA ! sen kollade vi på dicovery ! jag vill också ha den kanalen !! ska flörta lite med beejbi ;) hade ett zoo i sängen iaf ;) plisern, nero & frasse ! Clyde sov inne hos Wille, tur de! ;) men de va mysiigt !

nä nu vill jag också ha en vovve o mysa med honom om dagarna när Niclas jobbar !! tror faktiskt Niclas är väldigt sugen på en Mops han med ! ;)

ajja igår blev de film, tittande på 4 filmer blev de :) fast dom va inge bra :P !
fast 5 för mig då jag kollade på skönheten o odjuret när han va på jobbet ;) !
sen åkte vi till syrran o spelade ännu mer wii ! har faktiskt lite ont i min höger arm då jag tog i som fan ;) men de va hemskt roligt !!
vill också ha wii !

idag blir det Idol , är de enda ja vet !

VILL HA FREDA ! lööööööööööööööööööööön !
då ska jag gabbi & malin åka till OWES ! :D hittat så jävla snygga grejer där ! köpte ett skit fint ljusfat som ja köpte där !!!! :D nu blir det krukor, ljus, ljusstakar 2 olika modeller :D ! och ett till vitrinskåp ! sen blir det även martiniglas !

fin va ? :)






texten stämmer bra in på mig !!!



jag skulle inte ha så bråttom med att träffa nån ny,
jag har rätt mkt med mig själv
precis som du.
jag skulle andas i det tomtum som blev över
om du lämnade mig nu .


jag skulle pröva mina läppar mot nån annan
om du lämnade mig nu

jag skulle sakna den där stunden som vi har
när vi tillslut har blivit sams.

jag kanske skulle söka upp kontakter som jag tappat
som jag varit med förut nångonstan
jag antar att det finns nån du skulle ringa
om jag inte fanns.


det skulle blir för tomt om ingen fanns där
som värmde mig i natten
men jag skulle aldrig ha tålamod nog
att blir förstådd
ingen känner mig så väl som du
jag skulle fastna i min ensamhet igen
om du lämnade mig nu.






LITE BILDER FRÅN KRETA 09 :D


från min & älsklingen balkong !




tuffing ;)


1 stor och praktiskt väska som jag fick av älsklingen !
1.75 L absolut vodka
1 L absolut vodka melon
1 L absolut vodka präon
1 L amarula
33 CL Baccardi ORANGE ( finns inte i SVERIGE , HA )
halv L snoppgud x2
1 L rethymnon vin
1 L pina colada melon
1 L martini
6 L bag-in-box sprit
1 kapsylsnopp öppnare


snoppspriten ;) gabbi & jag fick en !
Fast hon fick en grön :)



JAG VILL TILLBAKA TILL KRETA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SAKNAR :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0