F R E D A G

igår på slick va skit roligt men kvällen blev tidigt då jag inte mådde så bra ! Gustav & Syrran kom och hämtades oss ! Jättesnällt :) Tkr synd om älsklingen som va tvunge att åka o jobba i morse då han va jätte bakis :P haha men gud så skönt de va och ligga kvar o somna om ;) Nu vill jag bara att han ska komma hem så vi kan åka o käka, hungra ihjäl och jag vägrar äta pyttipanna när man är bakis ! Niclas är iaf på pizzan nu med jobbet :( ! jaja , orkar inte städa undan här heller, ser förjävligt ut ! orkar inte göra nått idag, kanske imon ? just nu vill jag bara att beejb ska komma hem så vi kan ligga i sängen och mysa !!!!!!!!!! bara ligga o hålla om varanda och pussas :D Ska ligga på soffan hela kvällen och kolla på film , så mysigt :D min Niclas är mysigast i hela världen :D älskar han så otroligt mkt!!! Finns absolut ingen bättre än mitt hjärta !

Imorgon lördag ska vi soooova länge, de va niclas idé inte min ;P ! Sen ska vi väl hitta på nå roligt :) leka med teo kanske :D ! På kvällen blire det bara massa mys igen , vi två :D och på sönda blir det jobba 13.00 - 22.00 ! hoppas Jossan får byta med Annika !!! :) då går kvällen fort :)
måste försöka jobba så mkt som möjligt innan torsdag då vi åker till KRETAAAAAAAAAAA :D
tänk om en vecka ligger vi på stranden med drinkar i händerna , solar & badar !!! :D åker bananbåt ;D wiiie ! jag , älsklingen, mina systra & deras underliga pojkvänner ;) kmr bli så roligt :D ! Eftersom vi har alltid roligt tsm ,tack vare mig då :D tänk vilken ÄRA för oss att vi får åka utomland med tobbe liksom ! det är det fan inte alla som får ! lyckligt lottade de är de va vi är! hiiiihh !

neeee film nu , hejsvejs !!!

MIN FAMILJ BETYDER MEST !
Mamma, Pappa, Therese, Nina, Niclas, Gustav, Tobbe, Teo, William, Frasse, Nero, Ozzy, Pysen, Bonzo, Clyde, Shaza & Pilsner :D

oh ja, vi är en riktgt hund&katt familj ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig flicka. Du ändrade inlägget tillslut

2009-09-07 @ 07:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0