ÄKTA VÄNSKAP

allt har gått över styr..

 

 

första bråket började men reddes aldrig upp o vi blev vänner... blev ett bråk till o de pratades aldrig heller om... fan va vi är dåliga på att prata de känns de som... eftersom nu undviker vi verkligen varandra..

 

 

i november firar vi ett år kan man säja..då blev de vi.

VI pratade om allt, VI gjorde allt tsm, VI ställde upp för varandra, VI satt ihop... vi gjorde bara galna , men väldigt roliga grejer !

 

så vi kan ju säja att vi har känt varandra i ett år nu.. Ett år är fan inte länge men det känns som du varit i mitt liv enda sen jag föddes.. du är nog den första som jag verkligen älskat så snabbt på så kort tid...

 

 

 

 

du kmr alltid vara i mitt hjärta...

jag vet att vi bara bråkar typ men de spelar ingen roll.. du är min tjej !

och bråka måste man göra i ett " förhållande " för de är då man verkligen förstår att man tkr om varandra ! och hur mkt den personen betyder..

 

 

jag har sårat dig ett x antal ggr det vet jag och jag skämms verkligen ! men du har faktiskt sårat mig också... men jag kan nog inte nå annat än lägga mig de bakom mig... livet går ut på att förlåta och bli förlåten !


 

kan tydligen inte vara utan dig för länge .....


 





 









Need you so much somehow

I can't forget you
Going crazy from the moment I met you


Kommentarer
Postat av: N

du bråkar med varenda kompis hela tiden tycker jag.

jag o malin har bråkat väldigt mycket under åren vi också men man måste ALLTID prata ut (om man vill ha kvar personen i sitt liv). annars kommer de upp på fyllor och man säger saker man inte menar, och så blir det värre.

eller ta en pause från varann.

2009-09-28 @ 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0