200+ kanaler

japp igår så börja vi kolla om mer kanaler.. vi fattade inte så mkt så vi bestämde oss för att åka till elgiganten 20 i 7 o prata lite med dom va de va som man fick och hur mkt de kosta m.m. ! när vi gick ut därifrån hade vi en boxer i handen ;) haha ! sällan !! men de roligaste va att när vi satt här i soffan o jag gav förlasget att åka dit o prata me dom så sa niclas : ne för jag vet att du inte tänker gå ut därifrån utan någon boxer.. jag bah : nee vi ska ju bara kolla ;) ! han är så underbar min älskling :D så nu har vi MASSOR med bra kanaler ! 4 film, 4 fakta, discovery, 400, canal + alla kanaler , tv 1000 s alla kanaler och många många många mer ! :D en av dom bästa är ju faktiskt HOCKEY kanalen :D wiiiiiie !!!! playboy kanalen :P men bara skit där ! ajja skit många bra kanaler iaf så nöjd med min lilla boxer ! :D vi åkte till syster sen o kolla på Idol och drack öl , mumsigt !
sen hände de inte så mkt mer igår !

idag när jag vakna hade Barbro från PFV skickat ett sms till mig o fråga om jag kunde jobba imorgon ! javisst va så himla längesen jag jobba ! ringde iaf upp o så prata vi lite om kreta :) sen fick jag även en kväll den 29onde :D liiiiite pengar iaf ! :) men just nu vill jag ha min lön så jag får handla grejer till lägenheten och köpa mat framför allt !!!!!!!!!!!!! har ingenting hemma ! man blir lika förbannad varje gång man tittar in i kylskåpet ! vi har senap, skinka, matlagningsgrädde, that sås och en liter mjölk !!! hatar när de e tomt !!! o vi har abslout inga pengar! vi fick som alltid panta alla flaskor man samlat på sig under månaden ....


ikväll blir de Idol som vanligt !...
roligt att titta på ! vill att fredags kvällarna ska börja någon gång så jag får titta på eftersnacket där på 400 :D !

nee ska kolla om de finns någon bra film :D

ikväll är det tex, mamma mia , saw 4 , wrong turn 1 & 2 , PS I love you :)

tjingeling !

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan va fuskigt. vill också ha :P

då kommer gustav o jag o flyttar in hos er ett tag då :P

2009-09-23 @ 17:45:44
Postat av: Anonym

haha ja men gör de nu när vi får plats också ;)

2009-09-24 @ 09:11:31
Postat av: katta

heeej sötnos! men din ost,vill också se massa bra film efter som jag beslutat att vila min förskyllning hemma ikväll...åker nog hem imorgon:) hoppas vi kan ses! pussar!!

2009-09-25 @ 19:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0