UNDERBAR LÅT


 



I don’t mind it
I don’t mind at all
It’s like you’re the swing set
And I’m the kid that falls
It’s like the way we fight
The times I’ve cried
We come to blows
And every night
The passion’s there
So it’s got to be right
Right?

No I don’t believe you
When you say don’t come around here no more
I won’t remind you
You said we wouldn’t be apart
No I don’t believe you
When you say you don’t need me anymore
So don’t pretend to
Not love me at all

I don’t mind it
I still don’t mind at all
It’s like one of those bad dreams
When you can’t wake up
It’s like you’ve given up
You’ve had enough
But I want more
No I won't stop
Because I just know
You’ll come around
Right?

No I don’t believe you
When you say don’t come around here no more
I won’t remind you
You said we wouldn’t be apart
No I don’t believe you
When you say you don’t need me anymore
So don’t pretend to
Not love me at all

Just don’t stand there and watch me fall
Because I, because I still don’t mind at all

It’s like the way we fight
The times I’ve cried
We come to blows
And every night
The passions there
So it’s got to be right,
Right?

No I don’t believe you
When you say don’t come around here no more
I won’t remind you
You said we wouldn’t be apart
No I don’t believe you
When you say you don’t need me anymore
So don’t pretend to
Not love me at all

I don’t believe you



KL:
05.07


Sitter fortfarande upp och lyssnar på Melissa Horn , helt underbar röst & texter.
Ungefär som Lars Winnerbäck , sån musik !
Har min bäbis här brevid mig som nyss kom och la sig brevid mig och vela mysa, är verkligen jätte glad att jag köpte min Zeke. Vet att dom flesta tänker : äh vafan det är bara en katt. Men det är faktiskt MIN katt och han är ett av mina ljus här i livet ! Han är så himla rolig , klantig och kelsjuk, helt i min smak .
Och " ni " som bara tänker att det är en helt vanlig katt så är dom väl fortfarande ett liv precis som vi människor eller hundar . Han är min ögonsten , så live with it !

Jag måste bara få säja att jag är så himla glad att jag har min Niclas .
Han är helt underbar, som ingen annan. Han är jättesnäll, ställer ALLTID upp för mig och LYSSNAR alltid på vad jag har att säga. Han blir aldrig arg, sur kan han bli , men vem blir inte det ? Men det försvinner ganska snabbt , ge honom en puss och flörta lite med honom ( funkar då bara för mig ) så är han lika glad igen som han va 2 minuter innan , och det är så himla skönt att han inte är långsint och att varken han eller jag går och surar i flera timmar för nått litet.. Vi pratar oftast alltid ut om de som irriterar oss innan det går vidare till bråk - underbart !
Båda älskar att kramas, pussas & gosa med varandra så det blir aldrig att man är för på och för jobbig på den ena.
Jag vet att han skulle göra vad som helst för mig om jag skulle be honom , och jag skulle såklart göra samma för honom. Han skulle skydda mig från allt ont, Han är absolut den bästa killen man kan tänka sig. Han är tyvärr upptagen nu , sen & föralltid. Kommer aldrig svika honom för jag vill leva hela mitt liv med honom . Han är min allra bästa vän , finns ingen som nånsin kommer komma mig närmare om hjärtat än vad han gjort. Han är verkligen en klass för sig. Tycker verkligen att alla borde få träffa och hitta någon som Niclas. Även mina ovänner förtjänar en såhär kille.
Vill verkligen inte tänka på hur mitt liv kunnat varit om jag inte hade träffat Niclas. Han är det bästa som någonsin kunnat hänt mig, han lyfte verkligen upp mig från botten.



Jag Älskar Dig Mer Än Du Kan Förstå. Jag vet att du bär mig när jag inte orkar gå.
Sen du gav mig din kärlek så förändrades livet, brutalt !
Är så himla glad att vi funnit varan.
Visst finns mirakel, & för mig är det faktiskt du.

Kommentarer
Postat av: a

GUD VA GULLIGT =)

2009-10-29 @ 13:11:36
Postat av: a igen

och låten är skit bra =)

2009-10-29 @ 13:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0