Sweet Dreams

japp har varit hos Gabbi så Zeke & Zixten har fått lekt & träffats, dom är ju trots allt syskon !
ska sätta på en film sen ska jag sova ! FAN ska ju upp kl 9 imorron eller halv 10 räcker . Gabbi ska iaf ringa o väcka mig innan dom kommer och hämtar mig. Vi ska dra till valbo och fixa stuff ! Vidare hem och fippla jag & Gabbs sen ska hon iväg och övningsköra och då kmr väl älsklingen hem efter sin fisketväling. Hoppas han vinner. hihi .

Sen blir det paaaaaaarty !! :D

ne nu måste jag gå , hejhörs !

aah ska bara lägga ut min klocka & ring som jag önskar mig av någon , spelar ingen roll vem som ger mig de bara jag får de, haha ! SKIT SNYGG klocka & ring iaf !!!!
Klockan kostar 3190 kr & ringen kostar 990 kr, Mamma ?! * himlar med ögonen *




Kommentarer
Postat av: S.s

Du vet väl att T fyller år idag.

2009-10-24 @ 11:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0