stressa !!!

Jag & bejb la oss halv 1, somnade vid 1 ungefär .. fick sova en o en halvtimme då Teo va ledsen och kom in till oss o vela sova ! han hade kuddenussen, kudden & täckte med sig, SÅ JÄVLA SÖÖÖT !! sen blev de inge mer sova den natten ! så hämtade datan och satt mig där hela natten ! väckte älsklingen halv 7 då han skulle åka o jobba ! sen väckte jag Teo & wille , gjorde frukost , bytte blöja på teo & klädde på honom ! sen kom Therese då skjussa vi Teo till dagmamman :D sen skjussa hon hem mig ! Somnade runt tio sen va de bara att gå upp 1 då gick jag o sola , sen hämtade tvätten i tvättstugan ! duschade , fönat håret , plockat undan, lagt fram maten , diskat & damsugit ! nu blir det platta håret sen kmr älskligen .. då ska vi sätta upp mina bokstäver i hallen om han inte glömmer tejpen :D sen ska jag sminka mig, åka o hämta gabbi & peter i valbo sen blir de äta ! och tillslut sätta sig när o festa :D ojoj varit mkt idag!! men roligt somfaan kmr de bli !! hejhej!


Kommentarer
Postat av: anonym

men haha, bröst :D

2009-10-07 @ 18:07:57
Postat av: turken på hörnet

men snälla banta!!! :O

2009-10-18 @ 11:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0