Sony Ericsson

Japp kom på igår att jag vill ha en ny mobil eftersom jag trodde att mitt abonnemang va i 12 månader ! o det trodde jag blve i nov så då bestämde jag mig för att säga upp de jag har och ta ett nytt abonnemang med en ny FRÄSCH mobil ! :D men ne ringde till 3 idag ! 18 December 2010 ! BLÄ !!!!!!! men jag kan betala av de jag har kvar att betela på min mobil nu på en gång oxå så har jag de överstökat, 1500 kr bli de då ! och få se hur mkt ja får i lön för då ska jag göra de för ja är lesspå den här mobilen jag har nu , w959 ! Alla har den och ja har haft den ett år ! Den e faktiskt skit bra , går aldrig sönder o den e snygg men Niclas kanske vill ha den :) och så vill ja byta för 3 är SKIT DRYT och inge bra me de alls ! på den mobilen jag vill ha så e de abonnemang på TELE2, nån som har de ? är det bra ? 19 öre/min & sms ! på 3 är det 69 öre / min & sms ! sen fanns de på TELE2 att man kunde ta ett fast pris på 499 kr i månaden ! då fick man 3000 min , 3000 sms & 3000 mms - skulle passa mig perfekt ! ajja hoppas jag kan betala av skiten den här månaden iaf ! hatar 3 de runinerar mig verklikigen :'( !!

min nya mobil som ja vill ha är skit snygg ! den finns i svart, röd & grå.. Vill ha svart , absolut snyggast dom andra såg så billiga ut :P det är 8,1 megapixlar, blixt ( som ja alltid velat haft ) 8 GB minnes kort :D alla andra mobiler har bara 2 GB ! och mkt mkt mkt mer , den mobilen är verkligen den ultimata , den hade allt ! jag och älsklingen åkte o kollade på den på media markt igår, 4800 kr !!!!!!!!!! och abonemang på 1400 kr ... nehe du ! sen kollade vi på elgiganten, 3800 kr :D och abonemang på 1 kr ! elgiganten är BÄST & media markt är SÄMST !!!!!!!!!!!! och siba ska man inte tala om , skit grejer! går bara sönder och får tjata för att få en ny , helt värdelöst !

ajja slut tjatat om min mobil nu som jag vill ha :(

ska duscha nu och göra mat, MAKARONER & BRUNSÅS , enbart !
och jaa de är gott det är bara min lilla älskling som är konstig som inte tkr om de , eller han tkr inte om sås överhuvetaget :P

ska antagligen till Polhem idag och träffa min lilla model GABBI :D <3
hon kmr va bäst & finaste på den där modevisningen iaf, hihiihi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0