så det kan gå

HAHA det är mååånga som undrart vrf vi va uppe till röntgen idag så jag tänkte berätta va som hänt :)

igår när grabbarna skulle ner på korgen så ställde dom sig nedanför krilles balkongen för att prata lite och helt plötsligt kom den fram en kille och slog Niclas rätt i ansiktet , han blev ju självklart skit förbannad och kasta först hans fulla ölburk rätt i nylle på den där kille som slog till honom så han börja blöda sen börja Niclas slå på den där killen ! ( det är vad jag kallar karl :D ) så jävla bra , min älskling de där ;) Han ramlade tydligen senare och tog emot sig med handen och nu på morgonen här så kunde han inte ens röra den eller det kan han fortfarande inte, stackars min bäbis ! Så drf va vi tvungen att åka dit till sjukhuset . Den va iaf inte bruten men de gör jätteont säjer han , han kan inte ens lyfta en penna ! Så det blir upp passning på honom dygnet runt nu , måste ju hjälpa honom med allt , gooo :)






och en bild på mig då, suddig men what the fuck !


Kommentarer
Postat av: nina

VA! va va de för idiot?!

bara sådär?

2009-10-26 @ 03:03:33
Postat av: Anonym

japp bara sådär :)

2009-10-27 @ 12:43:23
Postat av: j

fin du blev gumman :)

2009-10-27 @ 12:52:27
Postat av: K

aj aj aj!Stakarn! DitT hår är super fint gumms! ;)

2009-10-27 @ 20:39:12
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack mna underbara vänner:D <3

2009-10-28 @ 01:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0