Planering !

Kan inte sova inatt heller .
Har legat och myst med Zeke ! Han är verkligen en riktig mysgris <3
Och så HILMA söt ! :D

Blev så sugen på att baka . Men vill inte baka de här vanliga som Negerbollar, Muffins eller sockerkaka .. Nee fy så tråkigt... Så nu längtar jag till fredag :) oj vad ja ska baka då tänkte jag och eftersom jag ÄLSKAR Cheesecake, tack vare Mona ;) så tänkte jag pröva att göra en liknande, såklart kmr de ju inte bli lika gott som Monas men nått där emellan får ja hoppas :) tänkte testa på 2 olika ! En snabb en med passionsfrukt ( älskar passionsfrukt ) & en djupfryst cheesecake som Mona gör :) vet ju inte om de är samma ingredienser som hon har eftersom ja inte har hennes recept men eftersom den också är djuptfryst och så hittade ja ett recept som de stog djuptfryst på så kanske de blir liiiiiiiite lika :D
Min älskling får bli provsmakaren helt enkelt , hoppas han gillar de bara :) Så på fredag blir det mysdag / kväll med matlagning & bakning ! Tänkte flygande Jacob som fredagsmat eftersom min älskling älskar den maträtten så får han cheesecake som efterrätt . Och självklart en film till detta , en lung och skön fredagskväll . Och idol får vi ju inte glömma :D märks det att jag inte kan sova eftersom jag sitter och planerar fredagen i minsta detalj när de bara är tisdag :P haha! På lördag blir det Church Street med älsklingen , Gabbi & Peter :D vet inte om Frida & Krille skulle med också ? :) värsta parmiddan, :D sen vidare hem till oss där de blir dricka och sen ut på kroga :D Söndag blir det bara lungt och inge bakis får ja hoppas för då ska de lagas mat för Syster och barnen skulle kanske komma på middag då det serveras Tacogratäng med sallad ! Kmr bli jätte mysigt :) kanske så att jag tillochmed gör den djuptfrysta cheescaken på lördagen istället för på fredan så kan jag kanske bjuda på den efter maten på söndagen :) ? den ska ju helst ligga i frysen en hel dag innan den serveras så då får jag börja ganska tidigt på lördag :) ajja vi får se , hihi ..

nee tillbaka till Beck filmen, hejhopp !
Älskar min Niclas Hedin mest av allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0